مزایای استفاده از رنگ جوتن:

رنگ جوتن طی سالهای متمادی فعالیت خود توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب کند و این به دلیل مزایایی است که رنگ جوتن در خود جای داده است. در این نوشتار سعی کردیم به برخی از مزایای استفاده از رنگ جوتن اشاره کنیم که عبارتند از:

۱.از مهمترین مزیای رنگ جوتن می توان به تنوع رنگ، شرکت رنگ جوتن اشاره کرد که بالغ بر ۱۶۰۰۰ طیف رنگی را در طرح های مختلف تولید و عرضه می کند، که این طیف متناسب با سلیقه افراد مختلف می باشد می رنگ های جوتن برای مصرف در سازه های بتنی ، نما و داخل مجتمع های مسی و تجاری، ادارات ومراکز و هتل ها و…. موارد دیگر مورد بهره برداری قرار دهید. شرکت یکتا پوشش آریانا که نمایندگی رنگ جوتن در تهران می باشد  نیز تمامی تنوع رنگ تولید شده را دارا می باشد.

۲.استفاده از رنگ جوتن در  ایجاد مقاوم سازی سطح و همچنین جلوگیری در ایجاد ترک های سطحی موثر و مفید می باشد. استفاده از رنگ جوتن محیطی دلپذیر را برای شما فراهم می کند. اگر قصد رنگ جوتن را دارید می توانید از طریق نمایندگی رسمی رنگ جوتن در تهران که شرکت یکتا پوشش آریانا می باشد اقدام نمایید. شاید برای شما نیز اتفاق افتاده که پس از رنگ آمیزی سطح مورد نظر ترک برداشته و این در نمای ساختمان تاثیر گذاشته است این در حالی است که رنگ جوتن با مقاومت و چسبندگی بالایی که دارد عملا تا حدودی از نمایان شدن ترک پس از رنگ آمیزی جلوگیری می کند.

۳.رنگ جوتن با سابقه درخشان خود مانع جذب کلراید و دی اکسید کربن و همچنین روطوبت می شود. در یک تعریف ساده می توان گفت در برابر هر نوع آب هوایی مقاوم می باشد و چون کشور عزیزمان ایران چهار فصل می باشد شما در هر نقطه ای  می توانید از آن استفاده کنید. اگر قصد رنگ جوتن را دارید با شرکت یکتا پوشش آریانا که نمایندگی رسمی رنگ جوتن در تهران می باشد تعامل داشته باشید. همچنین از مزیت عمده رنگ جوتن این است که در شرایط مختلف آب هوایی تغییر رنگ نمی دهد و ثبات رنگ دارد.

خصوصیات رنگ جوتن

۴.رنگ جوتن ضد قارچ ، مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش و ضد باکتری و موریانه می باشد. استفاده از رنگ مطمئن را با رنگی که توسط نمایندگی رسمی رنگ جوتن در تهران انجام می شود تجربه نمایید.

۵.از مهترین مزایای استفاده از رنگ جوتن که برای خانم خیلی مهم است این که به دلیل مواد به کار رفته گرد و غبار را جذب نمی کند و خاصیت آنتی استاتیک دارد. عدم جذب گرد و غبار سبب می شود تا کیفیت آن کماکان ثابت باشد و درخشندگی روز اول را برای شما به همراه داشته باشد.

۶.قابلیت شستشو  به دلیل خاصیت تنفس پذیری ای که دارد رنگ جوتن پس از رنگ آمیزی قابل شستشو را دارد. بی دلیل نیست که این رنگ طی سالهای مختلف مورد استقبال مردم قرار گرفته چنانکه در کشورهای مختلف کارخانه احداث و نمایندگی دایر نموده است. در ایران نیز نمایندگی رنگ جوتن در تهران شرکت پوشش آریانا می باشد که می تواند در زمینه رنگ جوتن به شما مشاوره دهد.

۷.رنگ جوتن قابلیت اجرا بر روی سقف خانه اداره محل کار ، دیوار، کف ، بام و … می باشد با استفاده از رنگ جویتن زیبایی را به ارمغان بیاورید.

۸.رنگ جوتن قابلیت اجرا و رنگ آمیزی به صورت اسپری، غلتک و همچنین قلم مو را دارا می باشد. شرکت یکتا پوشش آریانا که نمایندگی شرکت رنگ جوتن در ایران را دارا می باشد آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز می باشد.

۹.استفاده از رنگ جوتن با قابلیت اجرا در بافتهای ریز ، درشت و متوسط به شما این امکان را می دهد تا با هر سلیقه ای که دارید رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید، همچنین رنگ جوتن قابلیت ارائه به صورت مات، براق، مخملی، نیمه براق و … را دارد. هنر استفاده از رنگ برای زیبا سازی است رنگ های جوتن علاوه بر مزایایی که دارند داری زیبایی بی نظیری می باشند.

۱۰.دارای انعطاف پذیری بالایی می باشد که این انعطاف پذیری به شما کمک می کند تا راحتر و آسانتر رنگ آمیزی کنید.(مزایای استفاده از رنگ)

۱۱.مقاومت بالای رنگ های جوتن با ماندگاری بالا سبب صرفه اقتصادی برای شما می باشد و نیاز نیست شما هر ساله از نو رنگ بزنید. نمایندگی رسمی رنگ جوتن در تهران که به وسیله شرکت یکتا پوشش آریانا انجام می شود آماده ارائه خدمت و مشاوره به هموطنان می باشد.

۱۲.رنگ جوتن مقاومت بالایی در برابرضربه و همچنین کلراید دارد.

۱۳.رنگ جوتن در برابر حریق نیز مقاوم می باشد زیبایی را با رنگ جوتن تجربه کنید.

۱۴.شرکت رنگ جوتن از جمله شرکت هایی است که دارای استاندارهای معتبر جهانی میباشد.

۱۵.از جمله مزایای استفاده از رنگ این است که کاملا بدون بو است. رنگ ها همیشه دارای بوهای آزاردهنده ای می باشند که به هنگام استفاده آدمی را آزار می دهند، ولی رنگ جوتن از این قاعده مستثنی می باشد. شرکت یکتا پوشش آریانا که نمایندگی رنگ جوتن در تهران می باشد آماده پاسخوگویی و مشاوره به اران می باشد با ما در ارتباط باشید.

۱۶.دارای عایق حرارتی می باشد.

۱۷.به سرعت قابلیت اجرا دارد و شما به راحتی می توانید رنگ جوتن را به مرحله اجرا بگذارید و حتی پس مدتی دوباره قابلیت ترمیم را دارا می باشد.

۱۸.از رنگ جوتن به عنوان رنگی که دوستدار طبیعت و محیط زیست است نام می برند ، چرا که این رنگ فاقد سرب  می باشد. برای داشتن محیطی زیبا با شرکت یکتا پوشش آریانا متولی و نماینده رسمی شرکت رنگ جوتن در ایران در تعامل و ارتباط باشید.

۱۹.به دلیل تنوع بالایی که در انواع مدل رنگ دارید نیاز همه مشتریان را برآورده می کند و شما با هر سلیقه ای که دارید می توانید از رنگ جوتن استفاده کنید.

ویژگی‌های رنگ نما (رنگ نمای ساختمان ، رنگ نمای جوتن):

معمولاً پوشش‌ها که رنگ را نیز شامل می‌شوند روی سطح‌های سیمانی تازه که هنوز دارای گاز دی اکسید کربن می‌باشند اعمال می‌شوند ناگفته نماند که البته جزء سیمانی آن‌ها خاصیت قلیایی زیادی دارد به همین جهت پراکنه‌های پلیمری که برای این پوشش‌های رنگی مناسب‌اند باید در برابر خاصیت قلیایی و صابونی شدن از مقاومت خوبی برخوردار باشند. نبود مقاومت پیوند در برابر ویژگی‌های مذکور باعث ترک، گچی شدن، یا از دست رفتن چسبندگی و بالاخره کاهش طول عمر رنگ نما می‌شود. ویژگی‌های خوب رنگ نما باعث شده این نوع پوشش خارجی، در رنج وسیع و کامل مناطق با ویژگی‌های آب و هوایی متفاوت گرم و خشک، سرد، معتدل و مرطوب مخصوصاً در شهرهای بزرگ و مناطق صنعتی که دارای انبوه جمعیت و تراکم هستند و میزان آلودگی زیادی دارند کاربرد داشته باشد. اگر بخواهیم از کاربرد رنگ نما صحبت کنیم باید گفت این پوشش، برای محافظت از سطوح چوبی، بتنی و سایر مصالح، مخصوصاً در نمای ساختمان‌ها بکار برده می‌شود که البته جنبه تزئینی نیز دارد. آستری که برای کار پیشنهاد می‌شود عبارت است از: سیلر اپوکسی، بتونه اپوکسی برپایه رزین اکریلیک آب پایه یک جزئی. برای مقاوم‌سازی فیلم رنگ، استفاده ازیک لایه سیلر توصیه شده است. مکانیزم خشک شدن آن: درمورد میزان مصرف حدود ۲۷۰ گرم بر متر مربع برای یک لایه رنگ به ضخامت ۸۰ میکرون، خشک شدن سطحی۳۰ دقیقه و خشک شدن نسبی ۱ ساعت و رنگ‌آمیزی مجدد ۸ساعت جزء روال کار خواهد بود. همچنین جهت درزگیری و یکنواخت سازی سطح، می‌توانید از بتونه اپوکسی استفاده نمایید. با توجه به ویژگی‌های یاد شده یکی از بهترین انواع این رنگ نماها، رنگ جوتن است که می‌توانید از یکتا پوشش آریانا، نمایندگی رنگ جوتن آن را تهیه نمایید.

انتخاب رنگ داخلی جوتن برای رنگ داخلی ساختمان

ناگفته نماند که نخستین گام در امر پرداختن به طراحی و نقاشی داخل خانه، انتخاب رنگی مناسب می‌باشد که رنگ جوتن یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما می‌باشد و در شرکت یکتاپوشش آریانا نمایندگی رنگ جوتن به شما مشتریان ارجمند عرضه می‌شود. رنگ‌ها خواص خود را دارند مثلاً پس از انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون داخلی ساختمان فرض کنید می‌خواهید اتاقی را با رنگ‌های قوی، درخشان و انگیزاننده رنگ‌آمیزی کنید. این ویژگی‌ها باعث کوچک‌تر به نظر رسیدن فضای ظاهری اتاق می‌شود. برای مثال وقتی جنس رنگ جوتن را بعنوان یکی از بهترین برندهای رنگ برای رنگ داخلی ساختمان (رنگ داخلی جوتن) انتخاب و از نمایندگی رنگ جوتن در تهران اری نمودید نخستین نکته‌ای که برای نقاشی داخل ساختمان باید هنگام انتخاب الگوی رنگی در نظر بگیرید، شخصیت خودتان می‌باشد.


dltopapk جوتن ,استفاده ,شرکت ,پوشش ,آریانا ,نمایندگی ,پوشش آریانا ,یکتا پوشش ,شرکت یکتا ,نمایندگی رسمی ,قابلیت اجرا ,برای رنگ داخلی ساختمان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خدمات لوله کشی تهران پایپر پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان آموزش کامل بوی خوش وجود dralavi دیبا دانلود خرید و قیمت لپ تاپ و انواع لوازم دیجیتالی آموزش خیاطی مبتدی